2016-05-31. Måndag. Sjöliden

Hej!
Jag är så himla glad , det är fjärde dagen som hon kan promenera nästan normalt , ja normalt är det , går fort har hon gjort också!
Till slut kom förändringen!
Trodde aldrig det skulle komma!

Vi var ner till Sjöliden , på vägen dit stog en dam med sin bil och visste inte hur man kom dit bilvägen , så eftersom jag visste det bad hon oss följa med i bilen!😊 Jättebra!








En skön dag !

Jag åkte iväg till Brisack för att köpa billiga glasögon!

När jag kom hem gick vi omedelbart ut för vi skulle träffa Pussel oc Maria kl: 18:00!
Gulliga Mejja var med!




Sedan gick vi hem jag och Olivia , här håller hon på att få sin vilja igenom igen , vill ha sitt eftermiddagsmål!
Ja ok da!
Sedan lugnade hon ner sig!

Godnatt 
Från Annelie &Olivia 
🌙⭐️☺️💤💤

Kommentarer:

1 sillyshepherds.blogg.se:

Vilken härlig dag ni har haft! :-)

Svar: Ja vi har haft trevligt idag!
Annelie Kristensen f.d Carlsson

2 Anonym:

Tack , ja det har vi haft😊🌺

Kommentera här: